Comunicat Ampa sobre Rua de carnaval

logo-carnestoltes-2017
Bona tarda pares/mares:
Com ja us haviem informat la nostra intenció era fer amb els nens la rúa de carnestoltes aquesta tarda. Amb direcció s'havia parlat de decidir si sortien o no a la tarda al migdia, ja que semblava que els pronòstics deien que no plouria cap a l'hora de sortir.

L'última informació que hem rebut és que l'escola ha decidit ajornar la sortida fins els dimarts a la tarda.

Nosaltres com a Ampa, intentarem que ensenyament i ajubtament ens doni el vist i plau per dimarts, intentarem posposar l'alquiler d'equip de  música+generador i vehicle per aquell dia, i tornar a organitzar pares col.laboradors.

Ens hem d'adaptar a cada circumstància. Esperem que ho entengueu i gràcies per la  vostra paciència a tenir notícies formals.

Poden deixar els seus comentaris o restar informats al respecte mitjançant els següents vies de comunicació Facebook Twitter ó  por email Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

¡Atenció! Ajornada a la tarda de Dijous 2 de Març

lletres-carnaval-pallassos

Finalment després d'haver mantingut una reunió amb adreça al dia d'avui, la Rua es dugués a terme el dia DIJOUS DIA 2 DE MARÇ A les 15: 00H

La junta de l'Ampa prega disculpen aquests canvis imprevistos degut principalment al fet que les inclemències metereològiques han fet impossible la Rua de Carnaval. També reiterem el nostre agraïment a tots els col·laboradors i els convidem a seguir col·laborant amb el nostre projecte d'un Ampa millor i més proper als nostres socis. El que s'ha dit moltes gràcies i mil disculpes

On Estem

Links Contenidos

Activitats extraescolars
ampa-sa-forcanera
Les activitats extraescolars estan organitzades i gestionades per l'Ampa i entitats del poble preferentment que
CALENDARI ESCOLAR
Calendari2017-18
Descàrrega el Calendari del curs 17-18
  • 02.04.2015
Comissions
    CURS 2017-2018 EXTRAESCOLARS: Teymuraz Datebashvili i Cristian Padilla
Contacte AMPA Sa
CAS17-18
Manera presencial cada 15 dies en dues franges horàries alternes, anem a començar aquest dimarts 3 de Octubre.
  • 02.04.2015
Estatuts
    Estatuts de L'Associació de Mares i Pares d'alumnes del ESC Sa Forcanera de Blanes

Segueix-nos